Garantie

Heb ik bij Hoezo-Kado v.o.f. garantie?

Ja, voor alle produkten in ons assortiment gelden de wettelijke garanties. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of de fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook de garantieduur is afhankelijk van de fabrikant. Of er naast de wettelijke garantie ook een fabrieksgarantie wordt gegeven wordt bij het product extra vermeld.

Mocht je vragen hebben of wil je aanspraak maken op de garantie, dan kan je contact opnemen met de helpdesk van de betreffende fabrikant. Kan je geen gegevens van de fabrikant vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Bewaard altijd de aankoopbon die wij je per email of in je pakketje hebben toegezonden.

Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.